Зміни до програми з української мови
Українська мова 1 клас
Навчання грамоти.
1.Навчання читати
Добукварний період: знято фіксовану кількість годин, · знято теми «Умовне позначення слів», «Спосіб умовного позначення речень», «Складання речень за поданою графічною схемою».
1.Навчання читати
Добукварний період: знято фіксовану кількість годин, · знято теми «Умовне позначення слів», «Спосіб умовного позначення речень», «Складання речень за поданою графічною схемою».
·
Натомість:
практичне ознайомлення з реченням. Складання речень. (у змісті).
·
Розуміє зміст
речень, складає довільні речення. (у вимогах).
·
Додано у вимоги:
робить звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів типу: сир, тато, калина.
2.Навчання
письма...........................................
Зміни до програми з літературного читання
Загальна інформація
Обговорення навчальної програми з
літературного читання актуалізувало проблему формування читацької активності та
розвитку читацького інтересу в учнів початкової школи. Робота з коментарями до
програми, які були представлені на платформі «EdEra», дозволила виокремити
певні проблеми в змістовому наповненні та організації уроків літературного
читання.
Найактивніше піднімалося питання кола читання,
його осучаснення, та проблема контролю техніки читання. Окремі дописувачі
говорили про спрощення літературознавчої пропедевтики. При обговоренні, у
більшості випадків, педагоги відходили від програми до підручника і до
технології уроку (те, що вчителю ближче).
На основі результатів узагальнення коментарів
нами були визначені завдання, які зорієнтували нас на напрямки оновлення
програми:
Конкретизувати в програмі позиції, які
спрямовують вчителя на реалізацію компетентнісного підходу та формування
ціннісного ставлення до читання як джерела знань і як засобу естетичного
задовлення.
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних
досягнень учнів початкової школи
Комментариев нет:
Отправить комментарий