Методична скарбничка

Зміни до програми з української мови 

Українська мова  1 клас

Навчання грамоти.
1.Навчання читати
Добукварний період:
         знято фіксовану кількість годин, ·         знято теми «Умовне позначення слів», «Спосіб умовного позначення речень», «Складання речень за поданою графічною схемою».
·         Натомість: практичне ознайомлення з реченням. Складання речень. (у змісті).
·         Розуміє зміст речень, складає довільні речення. (у вимогах).
·         Додано у вимоги: робить звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів типу: сир, тато, калина.
2.Навчання письма
...........................................


Зміни до програми з літературного читання

Загальна інформація

Обговорення навчальної програми з літературного читання актуалізувало проблему формування читацької активності та розвитку читацького інтересу в учнів початкової школи. Робота з коментарями до програми, які були представлені на платформі «EdEra», дозволила виокремити певні проблеми в змістовому наповненні та організації уроків літературного читання.
Найактивніше піднімалося питання кола читання, його осучаснення, та проблема контролю техніки читання. Окремі дописувачі говорили про спрощення літературознавчої пропедевтики. При обговоренні, у більшості випадків, педагоги відходили від програми до підручника і до технології уроку (те, що вчителю ближче).

На основі результатів узагальнення коментарів нами були визначені завдання, які зорієнтували нас на напрямки оновлення програми:


Конкретизувати в програмі позиції, які спрямовують вчителя на реалізацію компетентнісного підходу та формування ціннісного ставлення до читання як джерела знань і як засобу естетичного задовлення.


...................................................

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних
 досягнень учнів початкової школи

Додаток
до наказу МОН України
       від 19.08.2016    №1009  
Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
  • у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів 2 класу;
  • у 2-­4 класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;....................................





Комментариев нет:

Отправить комментарий